Nyt kun autolla oli hetken ajellut, alkoi tuntumaan että kaikki puhti ei ole enää tallella. Olin yhteydessä TT&RS Serviceen ja seuraavalla viikolla olikin vapaa aika että pääsimme Teron kanssa ihmettelemään missä vika on.
Vaihdelaatikko teki myös moottorijarrussa pientä kierrosten humppaamista, 200-300 kierroksen välillä. 
Teron diaknoosi johti ahtimeen, joten se olikin ensimmäinen mitä otettiin listalle.
Kun ahdin saatiin pois paikaltaan niin siellä olikin jo reilusti päittäisvälystä. Uusi Borgwarnerin vakioahdin tuli Turbotekniikalta . Tero vaihtoi ahtimen paikalleen, mutta sitten tulikin pieni ongelma. Ahtimen ahtopaineohjaus ei suostunut sopeutumaan ollenkaan. Normaalisti Borgwarnerin ahtimessa on VDO ahtopaineen säädin, mutta tässä uudessa ahtimessa olikin Continentalin säädin.
Turbotekniikan kautta selvisi että säädin on vaihtunut 8/2015 jälkeen tehdyissä ahtimissa ja ne vaativat oman testerinsä sopeutukseen. No testeriä haettiin kissojen ja koirien kanssa mutta silti ahdin ei suostunut sopeutumaan. Enääei ollut muuta mahdollisuutta kuin että ahdin oli rikki.
Onneksi Turbotekniikka toimitti nopeasti pajalle vielä uuden ahtimen niin se päästiin asentamaan paikalleen, sen jälkeen kaikki toimikin niinkuin pitikin.
Nyt auto vetää todella paljon paremmin ja tuosta moottorijarrun humppauksesta on enää pieni osa jäljellä. Sitä pitää vielä selvittää mutta uskoisin että vaihdelaatikon öljyvaihdolla voisi päästä lopusta eroon.
Täydet pisteet TT&RS huollolle ja Turbbotekniikalle hyvin hoidetusta huollosta!
